28 Şubat 2009 Cumartesi

az kaldı babası gelecek ona mama alacak


aylama halacım babanın gelmesıne cok az kaldı...

1 yorum:

Işıl dedi ki...

o nasıl bi bakış allahım...
-Baba geeeeelllll diyo sanki...