skip to main
|
skip to sidebar
ailem ve ben
28 Şubat 2009 Cumartesi
az kaldı babası gelecek ona mama alacak
aylama halacım babanın gelmesıne cok az kaldı...
1 yorum:
Işıl
dedi ki...
o nasıl bi bakış allahım...
-Baba geeeeelllll diyo sanki...
1 Mart 2009 22:37
Yorum Gönder
Sonraki Kayıt
Önceki Kayıt
Ana Sayfa
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
İzleyiciler
Blog Arşivi
▼
2009
(11)
►
Mart
(1)
▼
Şubat
(3)
az kaldı babası gelecek ona mama alacak
halacım baban gelınce senı bıy bıy soylıcem
ıkı zekerıya bır olunca samanlık seyran olur derler
►
Ocak
(7)
Hakkımda
emine
kayserı, ıc anadolu
mrehaba ben emıne yıgıt zekerıyanın kucuk halasıyım ve onu çok sevıyorum
Profilimin tamamını görüntüle
1 yorum:
o nasıl bi bakış allahım...
-Baba geeeeelllll diyo sanki...
Yorum Gönder