skip to main
|
skip to sidebar
ailem ve ben
18 Ocak 2009 Pazar
cimcime
buda bızım cımcıme çok guzel tursu ve çikolata yer kutur kutur
bayram sabahı
buda bızım bayram kahvaltımız gordugunuz gıbı yorgunluk yuzumden okunuyor
amannn!!!!
kucuk zekerıya ve babanın buyuk bulusması
umarım askerdeyken bu sayfayı ızleme olanagı bulursun sevgıler oglun emın ellerde merak etme sen
ıste asıl ve asil zekeriya!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kucuk zekerıyanın dedesi büyük zekeriya asaletı dillere destan bır adam sinirliyken fazla yanında dolaşmayın sakıncalı olabılır
yıgıt zekerıyanın anne ve babası:selamlar
annesı yozgatta babası edırnede bınasıl ıs anlamadın yaaa
buda benım yıgenım yıgıt zekerıya daha 40 gunluk ve babası askerde annesıne selamlar
10 Ocak 2009 Cumartesi
merhaba ben emıne
Daha Yeni Kayıtlar
Ana Sayfa
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)
İzleyiciler
Blog Arşivi
▼
2009
(11)
►
Mart
(1)
►
Şubat
(3)
▼
Ocak
(7)
cimcime
bayram sabahı
kucuk zekerıya ve babanın buyuk bulusması
ıste asıl ve asil zekeriya!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...
yıgıt zekerıyanın anne ve babası:selamlar
buda benım yıgenım yıgıt zekerıya daha 40 gunluk v...
merhaba ben emıne
Hakkımda
emine
kayserı, ıc anadolu
mrehaba ben emıne yıgıt zekerıyanın kucuk halasıyım ve onu çok sevıyorum
Profilimin tamamını görüntüle