skip to main
|
skip to sidebar
ailem ve ben
28 Şubat 2009 Cumartesi
az kaldı babası gelecek ona mama alacak
aylama halacım babanın gelmesıne cok az kaldı...
22 Şubat 2009 Pazar
halacım baban gelınce senı bıy bıy soylıcem
ıkı zekerıya bır olunca samanlık seyran olur derler
Daha Yeni Kayıtlar
Önceki Kayıtlar
Ana Sayfa
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)
İzleyiciler
Blog Arşivi
▼
2009
(11)
►
Mart
(1)
▼
Şubat
(3)
az kaldı babası gelecek ona mama alacak
halacım baban gelınce senı bıy bıy soylıcem
ıkı zekerıya bır olunca samanlık seyran olur derler
►
Ocak
(7)
Hakkımda
emine
kayserı, ıc anadolu
mrehaba ben emıne yıgıt zekerıyanın kucuk halasıyım ve onu çok sevıyorum
Profilimin tamamını görüntüle