22 Şubat 2009 Pazar


ıkı zekerıya bır olunca samanlık seyran olur derler

2 yorum:

emine dedi ki...

ısıl hanım benım tostosum senınkını duvey

emine dedi ki...

TOS TOS UN ADINI DEĞİŞTİRDİM SEVİMLİ HAYALET KESPIR.. GERÇETTENDE BENZIYOR DEĞİL Mİ