22 Şubat 2009 Pazar


halacım baban gelınce senı bıy bıy soylıcem

5 yorum:

Işıl dedi ki...

ALLAHIM BU NE GUZELLIK MASAALLAH...
NAZARLARDAN KORUSUN ALLAHIM...

Işıl dedi ki...

ve blogun aktif olarak kullanmanı çok istiyorum...

emine dedi ki...

BENDE BENDEEE

Işıl dedi ki...

ETKİNLİĞİMİZE BUYURUN!
37. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ
SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;
http://porselendemlik.blogcu.com
http://birdemliksohbet.com
http://gelibolu17.blogspot.com/
http://selmahlc.blogcu.com/
tarafından hazırlanmış olan porselen demlik çay saati etkinliği
23 ŞUBAT 2009 - 9 MART 2009 TARİHLERİ ARASINDA
HTTP://SEVİNCCEDEN.BLOGCU.COM/

ARKADAŞIMIZ YAPACAKTIR
SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!
HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL TARİFLERİ KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ.
TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.
VE TARİFİNİZE"PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 37.HAFTA " BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI VE ARKADAŞIMA YORUM BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM.C BOXA BIRAKILAN NOTLAR GÖZDEN KAÇABİLİR LÜTFEN YORUM YAZIN.SENİ VE BU YORUMU OKUYAN HERKESİ DAVET EDİYORUM ZİYARET EDİPTE BİZZAT DAVET EDEMEDİĞİMİZ DOSTLARIMIZ LÜTFEN BU YAZIYI NERDE OKURSANIZ SİZDE KATILIN EMİNİZ BU ETKİNLİK SAYESİNDE BİR ÇOK ARKADAŞIMIZ OLUYOR MUTLAKA KATILIMIZI BEKLİYORUM.. ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM.

Işıl dedi ki...

seni son yüzyılın en rüküş kızı seçtim