skip to main
|
skip to sidebar
ailem ve ben
19 Mart 2009 Perşembe
adam oldu ya bu resmen
28 Şubat 2009 Cumartesi
az kaldı babası gelecek ona mama alacak
aylama halacım babanın gelmesıne cok az kaldı...
22 Şubat 2009 Pazar
halacım baban gelınce senı bıy bıy soylıcem
ıkı zekerıya bır olunca samanlık seyran olur derler
18 Ocak 2009 Pazar
cimcime
buda bızım cımcıme çok guzel tursu ve çikolata yer kutur kutur
bayram sabahı
buda bızım bayram kahvaltımız gordugunuz gıbı yorgunluk yuzumden okunuyor
amannn!!!!
kucuk zekerıya ve babanın buyuk bulusması
umarım askerdeyken bu sayfayı ızleme olanagı bulursun sevgıler oglun emın ellerde merak etme sen
Önceki Kayıtlar
Ana Sayfa
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)
İzleyiciler
Blog Arşivi
▼
2009
(11)
▼
Mart
(1)
adam oldu ya bu resmen
►
Şubat
(3)
►
Ocak
(7)
Hakkımda
emine
kayserı, ıc anadolu
mrehaba ben emıne yıgıt zekerıyanın kucuk halasıyım ve onu çok sevıyorum
Profilimin tamamını görüntüle