18 Ocak 2009 Pazar


buda benım yıgenım yıgıt zekerıya daha 40 gunluk ve babası askerde annesıne selamlar

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Allah analı babalı büyümeyi nasip eder inşallah iyi günlerde büyüsün